1318823_46214527[1]

Posekultur – Muleposer, plastikposer og papirsposer

May 5, 2013

Kvalitet og muleposer

Det er i dag ikke kun et spørgsmål om, hvilken vare vi køber, når vi shopper og handler. Det er lige så meget et spørgsmål om den fulde oplevelse. Heri ligger både kundeservice, butiksudsmykning, muleposer osv.

Man forventer faktisk i dag, at disse er på plads og sjovt nok, forventer man ofte en smart mulepose oveni købet, hvilket også kan være grunden til, at man vælger en bestemt butik. Vi værdsætter kvalitet og i kvalitet indgår muleposer. Kunderne føler, at kvaliteten er høj, når de får en slidstærk og pæn mulepose oveni købet udover, at man får en ‘gave’ eller ekstra vare oveni.

Update d. 14.5,14: læs mere omkring muelposerne her: http://www.promotionbag.dk/muleposer

Markedsføring og muleposer

Udover oplevelsen for kunden, er der god reklameværdi i at have flotte muleposer, plastikposer eller papirsposer. Hvis disse er pæne og har de rigtige egenskaber, vil de blive brugt af kunden udover, når de bærer det hjem. Og herved fungerer kunden nærmest som ambassadør for butikken. Plastikposer og papirsposer har stadig stor værdi her, men det er især muleposer, der trækker det store læs, fordi de faktisk fungerer som en taske.

Plastikposer og papirsposer bliver ofte brugt som skraldeposer, mens mulemoser i den grad tages med ud – GRATIS REKLAME. Læse mere omkring plastikposerne her: http://www.promotionbag.dk/papirsposer

 

Det er sjovt, hvordan der er skabt en pose kultur i Dagens Danmark, hvor vi vil vise, hvor vi handler. Hvad synes I om det?

Related posts:

til baby til huset til kontoret babyudstyr huset kontor
Digital markedsføring er vigtigt
Flydende kulturoplevelser